სოხუმის კონსტანტინე გამსახურდიას სახ. პროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
ხანოხ ლევინი
„იაკიში და პუპჩე“
სევდიანი კომედია ბავშვობის სიმღერების თანხლებით
პრემიერა/კოპროდუქცია
ხანგრძლივობა: 1:20
ქართული ვერსიის ვტორი, რეჟისორი და მუსიკალური გაფორმება: დავით საყვარელიძე
რეჟისორის თანაშემწე: სვეტა გოგოხია
მოქმედი პირნი:
იაკიში - ჯანო იზორია, იაკიშის დედა - ლილი ხურითი, იაკიშის მამა - ნიკა წერედიანი, პუპჩე - ნინო შავგულიძე, პუპჩეს დედა - ნანა ხურითი, პუპჩეს მამა - დათო ბერაძე, ლეიბეხი - პაატა ვახტანგიშვილი, პორცედესი - ბადრი ბეგალიშვილი, ტურკველტი, მადმუაზელ შამპინიე - სანათა ძაძამია
(სპექტაკლში შეგნებულად არ არის გამოყენებული დეკორაცია)
ეს არის სევდიანი კომედია მახინჯი და ღარიბი იაკიშის შესახებ, რომელსაც ცოლად შერთავენ ასევე მახინჯ და ღარიბ პუპჩეს. თავგადასავალი იწყება მაშინ, როდესაც ნათესავები აღმოაჩენენ, რომ წყვილს ხორციელთათვის წმინდა მცნების “ინაყოფიერეთ და გამრავლდით” აღსრულება არ შეუძლია. სასოწარკვეთილნი იწყებენ გამოსავლის ძებნას. თუ როგორ სრულდება უბედური იაკიშის და საცოდავი პუპჩეს წვალება იხილავთ დავით საყვარელიძის ახალ სპექტაკლში “იაკიში და პუპჩე” სამხატვრო ხელმძღვანელი: დავით საყვარელიძე
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ოზურგეთის ალ. წუწუნავას სახ. სახელმწიფო პროფესიული დრამატული თეატრი
ნოდარ დუმბაძე
„ბოშები“
ხანგრძლივობა: 1:40
ინსცენირების ავტორი და რეჟისორი: გიზო ჟორდანია
მხატვარი: ლომგულ მურუსიძე
ქორეოგრაფი: მარიკა ქვეთაია
კომპოზიტორი: გომარ სიხარულიძე, გოგა მახარაძე
მოქმედი პირნი:
ეფროსინე – ბელა კიკვაძე; ქსენია – შორენა გვეტაძე; კიკიტია – ზაზა ჯინჭარაძე; ნინა – თამარ მდინარაძე; ნოდარი – გიორგი დოლიძე; როლანდი – გენადი ნიკოლაშვილი; კამო – ლევან საღინაძე; დაზმირი – ალექსანდრე ლომიძე; აზა – თეა კეჭაყმაძე; ოქსანა – ანი გოდერძიშვილი; ბოშა გოგონა – მარიკა ქვეთაია, ნინია ჯიჯიეშვილი; გრიშა – ვახტანგ ჩხარტიშვილი; მიშა – ირაკლი ვადაჭკორია; ლევარსი ბერეჟიანი – ომარ ურუშაძე; ელისაბედი – ზაირა თოთიბაძე; გურული გუნდის წევრები – ლევარსის მეგობრები: ნუგზარ ბარამიძე, ჯემალ კეჭაყმაძე, თემურ კვირკველია; ბოშათა ამალა: მარგარიტა ავაქიანი, ნელი ბასილაშვილი, ლია მარტიაშვილი, ივანე ჩხაიძე, ვერიკო ხუხუნაიშვილი, მარიამ ხანთაძე, ნინო ჯუღელი, ზვიად ჯორბენაძე. მასობრივ სცენებში მთელი დასი
როგორც ბოშები მოექცნენ გურულებს, ეს მათი ცხოვრების წესიდან არის გამომდინარე. სიმპათიურნი, ქარიზმატულნი, ნიჭიერებით დაჯილდოებულნი სხვაგვარად ვერ იქცევიან... ქურდობა თუ ტყუილი მათი საარსებო საშუალებაა. ასეთებად გააჩინა ისინი მამაზეციერმა... გურულების პასუხი მათ ღალატზე, მაღალი ზნეობიდან გამომდინარე, მართლმადიდებლური, ზოგადქართულია. შემთხვევითი როდია დიდმა გალაქტიონმა გენიალური სტრიქონები, რომ მიუძღვნა ქართული მოდგმის ამ იშვიათ წარმომადგენლებს. P.S. ოზურგეთი კი ის ქალაქია და მისი დრამატული თეატრი ის განსაკუთრებული ერთეულია, სადაც შემოქმედებითი ცხოვრება მაღალი იდეალებით სუნთქავს.
გიზო ჟორდანია
სამხატვრო ხელმძღვანელი: ვასილ ჩიგოგიძე
დირექტორი: ზაზა ჯინჭარაძე
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


თეატრალური ასოციაცია „nie ma”
შჩეშინი პოლონეთი
“K+D”
ხანგრძლივობა: 0:50
რეჟისორი: ტატიანა მალინოვსკა-ტიშკევიჩი
მხატვარი: კრისტოფ სტოპიენი
მუსიკა: აგნესს
მოქმედი პირნი:
იგორ კრუპჩინსკი
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ფოთის ვალერიან გუნიას სახელობის პროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
ბასა ჯანიკაშვილი
„დიქტატურა“
ხანგრძლივობა: 1:10
რეჟისორი: დავით მღებრიშვილი
მხატვარი: თამარ ოხიკიანი
ქორეოგრაფი: ირინა კუპრავა
მოქმედი პირნი:
გიორგი სურმავა, ჯანო იზორია, გუჯა ქარაია, გენადი შონია, ნინო პაჭკორია, ფატიმა აბრახამია,
სპექტაკლში მოქმედება მთლიანად ავანსცენაზეა გადმოტანილი. რეჟისორმა სცენა - ერთი რიგითი და ,,კანონმორჩილი“ პროკურორის კაბინეტი სხვადასხვა პოლიტიკური პარტიების საარჩევნო პლაკატებით ჩაკეტა, რომლებზეც პარტიული სლოგანები და სხვადასხვა პოლიტიკური სუბიექტები არიან გამოსახულნი. სწორედ ეს ჩაკეტილი, ტრაფარეტული და აჭრელებული სივრცე ქმნის იმ გაურკვეველ შიშსა და წნეხს, რომელიც სუფევს ,,კანონმორჩილი“ პროკურორის კაბინეტში, სადაც ,,უცოდველობისაგან“ დამძიმებული პროკურორი, მოსამართლე, ჟურნალისტი და მოქალაქე ჩადენილი თუ ჯერ არ ჩადენილი დანაშაულის შეგრძნების გამო შიშსა დათვითგვემას არიან მიცემულნი.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: დავით მღებრიშვილი
დირექტორი: თენგიზ ხუხია
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


თეატრალური ჯგუფი დიმაკი
ირანი
„ჩემოდანი და ფინია“
ხანგრძლივობა: 0:40
ავტორი და რეჟისორი: ალბერტ ბიგჯონი
მოქმედი პირნი:
მოჰამედ რეზა მალექი, ფაჰიმე აბედინი, აიდა ქოლაჰი
მე ვარ ნარატორი, რომელიც ყვება ჩეხოვის ნაწარმოებს „ქალი ძაღლით“ - იტალიელი კაცი და რუსი ქალბატონი ერთმანეთს რკინიგზის სადგურის კაფეში ხვდებიან, მათ ერთმანეთი უყვარდებათ და ... • თოჯინების თეატრი, როგორც ცხოვრების წესი. შოუ ცეკვითა და სიმღერებით. თეატრის შესახებ: თეირანში დაარსებული თეატრალური ჯგუფი მოღვაწეობს 2007 წლიდან, მიღებული აქვს მონაწილეობა მრავალ ფესტივალში ირანსა და ირანის ფარგლებს გარეთ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


შემოქმედებითი თეატრალური კომპანია
ირანი
“დედა იერმა“
  (ფედერიკო გარსია ლორკას პიესის „იერმა“ თავისუფალი ადაპტაცია)
ხანგრძლივობა: 1:10
ავტორი და რეჟისორი: ფარსინ ნობარანი
კომპოზიტორი და ხმის რეჟისორი: ალი კალანტარი
მაჰთაბ დაჰაღინი - მომღერალი, მუსიკალური ჯგუფის წევრი,
კუშან ჰაშემიფარდი -ინსტრუმენტალისტი, მუსიკალური ჯგუფის წევრი,
მოჯდე აფსარი - თარჯიმანი,
საჰარ ჯამალი - გამნათებელი,
მეჰდი ჰემმათი - სასცენო ასისტენტი,
სოურეჰ ღადამი - სასცენო ასისტენტი.
მოქმედი პირნი:
ბიტა აზიზოღლი, ამირ ფარაჰანი, ფარსად ბერაჰმანი, აბას ალირეზა, მელინა ღადიმი, სოჰეილ განანათი
„Mama Yerma“ ფორმალისტური თვალსაზრისიდან დანახული ფედერიკო გარსია ლორკას პიესის - „იერმა“ თავისუფალი ადაპტაციაა. ეს სიურეალისტური პერფორმანსი ვიქტორ შკლოვსკის „დეფამილარიზაციისა“ და „ფორმალიზმის“ მეთოდსა და თეორიას იყენებს, ისევე როგორც იერჟი გრავტოვსკის „ღარიბი თეატრის“ თეორიას. ეს თეორიები ირანულ „ფარდე ხაანისთან“ არის გაერთიანებული, რაც წარმოადგენს საშემსრულებლო მეთოდს, სადაც ნარატივის გადმოსაცემად შესაძლებელია ფარდის სხვადასხვა ფორმითა და ფუნქციით გამოყენება. შესაბამისი ატმოსფეროს შესაქმნელად, სპექტაკლი მიმდინარეობს ცოცხალი მუსიკის თანხლებით.
თეატრის შესახებ:
  ფარსინ ნობარანი (შემოქმედებითი თეატრალური კომპანიის დამფუძნებელი და დირექტორი) 2006 წლიდან თეატრის მსახიობი და რეჟისორია. ის მაგისტრის ხარისხის მფლობელია თეატრალური განათლების კუთხით. მისი ბოლოდროინდელი ნამუშევრებია - „Mama Yerma“ (დედა იერმა) (2015) და „Papa Othello“ (მამა ოტელო) (2016). „Mama Yerma“ წარმოდგენილი იყო ფესტივალზე Hi-fest (2015) და ფესტივალზე -LORI-Fest (2016) სომხეთში, სადაც მან დაიმსახურა სპეციალური ჯილდო - „საუკეთესო საშემსრულებლო დასი”. „Papa Othello“ ასევე წარმოდგენილ იქნა ფესტივალზე -LORI- Fest (2016). რეჟისორის მეთოდი ძირითადად ეფუძნება ფორმალისტურ თეორიებს და მათ ნაზავს ტრადიციულ ირანულ თეატრალურ მეთოდებთან.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ჭიათურის აკაკი წერეთლის სახელობის პროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
იოჰოშუა სობოლი
„გეტო“
ხანგრძლივობა: 1:50
თარგმნა: მამუკა ბუცხრიკიძე
რეჟისორი და მუსიკალური გაფორმება: მამუკა ცერცვაძე
მხატვარი: ბარბარე ასლამაზიშვილი
ქორეოგრაფი: ნათია მეტრეველი
მოქმედი პირნი:
შრულიკი - ამირან ნასყიდაშვილი; კაიტელი - გიორგი ჩაჩანიძე; განსი - გოჩა აბაშიძე; ვაისკოფი - არჩილ ხვედელიძე; ხაია - სოფიო ლეთოდიანი; კროკი - გია კენჭოშვილი; ხასიდი -გურამ შუკაკიძე; ვაინერი - ქეთევან შარიქაძე (საქართველოს დამასხურებული არსტისტი); გოტლიბი - იური ბიწაძე; მოსამართლე - როდერ ჩაჩანიძე (სქართველოს დამსახურებული არტისტი); რაბინი - გურამ ბრეგვაძე; ლეიბელე - გიორგი ბრეგვაძე; იანკელე - სოფიკო გოგოლაძე; დესლერი - შალვა ხვედელიძე; გივუში - გელა მოდებაძე; ელია - გიორგი მუყმანიანი; ქალი - მაკა ცუცქირიძე; შტარკი - თამაზი ფანჩულიძე; მსახიობები - გელა მოდებაძე, ლელა ვაჩნაძე; პოლიციელი - გიორგი კენჭოშვილი
როცა ჰოლოკოსტის ცეცხლი გიზგიზებდა, 1942-1943 წლებში, ვილნიუსის გეტოში თეატრი მოქმედებდა. პირველი წარმოდგენა იქ 1941 წლის 18 იანვარს იმართება, ვილნიუსის ებრაელების გეტოში განდევნიდან ოთხი თვის შემდეგ, და მხოლოდ ორი თვე აგრძელებს არსებობას მას შემდეგ, რაც დასრულდა ტოტალური განადგურების ტალღა, როდესაც მოკლულ იქნა ორმოცდაათ ათასზე მეტი სამოცდაათი ათასი ვილნიუსელი ებრაელი. თეატრის დაარსება იმ საშინელი დღეებში დიდ ვნებათაღელვას იწვევს გეტოში. გეტოს ჩანაწერების მწარმოებელი, ბიბლიოთეკარი, „ბუნდის“ წევრი ჰერმან კროკი, 17 იანვარს, 1941 წელს თავის დღიურში ინიშნავს ლოზუნგს „სასაფლაოზე თეატრს არ მართავენ“.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: მამუკა ცერცვაძე
დირექტორი: ნანა წერეთელი
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ბათუმის ილია ჭავჭავაძის სახელობისპროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
სლავომირ მროჟეკი
„სინდრომი ანუ ვის უგალობ ვისაო?!“
ხანგრძლივობა: 1:00
სცენური ვერსიის ავტორი და რეჟისორი: ანდრო ენუქიძე
მხატვარი: გოგლა გოგიბერიძე
ქორეოგრაფი: შალვა გოგუაძე
ლოტბარი: თემურ დოლიძე
მოქმედი პირნი:
 ოკულისტი - ტიტე კომახიძე, ბაბუ - ზაალ გოგუაძე, შვილიშვილები- დათო ჯაყელი, მამუკა მანჯგალაძე, ლევან თოდრაძე, ექთანი -მარინა ბურდული.
ბათუმის დრამატული თეატრის სამხატვრო ხელმძღვანელმა, ანდროენუქიძემ, საქვეყნოდ აღიარებული პოლონელი დრამატურგის,სლავომირ მროჟეკის პიესის მიხეიდვით დადგმა გადაწყვიტა „ახალსცენაზე“. ექვსი მოქმედი პირი - თოფით შეიარაღებული ბაბუა,რომელიც ვერ ხედავს, მუტრუკი შვილიშვილები, ოკულისტი და მისიექთანი ერთი შეხედვით სასაცილო კოლიზიებს გაითამაშებენ. ბაბუადა შვილიშვილები იმისთვის აკითხავენ ოკულისტს, რომ აღმოაჩინონდა მოკლან ვინმე კარლო... უცნაური, მრავლისმთქმელი,სასაცილომდე სასტიკ, შეიძლება ითქვას, ბოდვანარევი ისტორიასმივყავართ ოდესღაც ლაღი ინტელექტუალური ცხოვრებითმცხოვრები ოკულისტის პიროვნების დაშლამდე. იგი დამსმენი ხდებადა ბაბუასა და შვილიშვილების ხელში პოლიტიკური შეკვეთის ბრმაიარაღად წარმოჩინდება.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: ანდრო ენუქიძე
დირექტორი: ოთარ კალანდაძე
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ქუთაისის ლადო მესხიშვილის სახელობისპროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
ვაცლავ ჰაველი, ჰაროლდ პინტერი
DUPLET
II მოქმედება
ხანგრძლივობა: 1:25
რეჟსორი: კონსტანტინე აბაშიძე
მხატვარი: თეო კუხიანიძე
მუსიკალური გაფორმება: კონსტანტინე აბაშიძე
მოქმედი პირნი:
ვანეკი, ნიკოლასი - დავით როინიშვილი; სლადეკი, ვიქტორი -ზვიადსვანაძე; ნიკი, ჯილა -ელზა სულაძე
სპექტაკლი ეძღვნება ვაცლავ ჰაველის ხსოვნას, რომლისთავდადებული ცხოვრება და მოღვაწეობა სამაგალითოათავისუფლების, დამოუკიდებლობისა და დემოკრატიზაციისთვისმებრძოლი ერებისთვის.ვაცლავ ჰაველის პიესა „აუდიენცია“, რომელიც საფუძვლად დაედოსპექტაკლს „დუპლეტი“ (რეჟისორი კოტე აბაშიძე), სწორედ ისპოზიციაა, რომელიც გმობს ძალადობას, ადამიანთა ღირსებისდა უფლებების შელახვას და აღიარებს თავისუფლებას, როგორცპროგრესისა და განვითარებისაკენ მიმართულ მისწრაფებას.ვაცლავ ჰაველის სიტყვებით რომ რომ ვთქვათ „თავისუფლება ისფასეულობაა, რომელიც მსხვერპლის ფასად მოიპოვება“. სწორედეს იდეა უდევს სპექტაკლს საფუძვლად და ამიტომაც გაკეთდა მასზეარჩევანი.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: გიორგი სიხარულიძე
დირექტორი: სულხან გოგოლაშვილი
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


თეატრი «Публицист» (პუბლიცისტი)
ხარკოვი, უკრაინა
ანა იაბლონსკაია
„სადღაც და მიღმა„
ხანგრძლივობა: 1:3
0რეჟისორი: ანა ონიშენკო, კონსტანტინ ვასიუკოვი
მხატვარი: დარია ხალინა
მუსიკა: ოლეგ კადანოვი, არტიომ დიადენკო aka Dяst, ვლადიმერ პონიკაროვსკი
განათება: ვიქტორია ბრონზა
ხმის რეჟისორი: ალექსანდრა სტეპანენკო
მოქმედი პირნი:
ნადია - დარია ხალინა, მიშა - დანიილ კოლტაკი, ტოლიკი - კონსტანტინ ვასიუკოვი, ნათება(ხმა) - ევგენი გლუხოვი
ზამთარში ფანჯრიდან ჩანს, რომ სიცოცხლე მალე მთავრდება. ზაფხულშიკი არაფერი ჩანს. ზაფხულში ჰორიზონტს ხეები ფარავენ. ხედისარარსებობას იმედი ცვლის. შემოდგომაზე ტოტები იძარცვება, ნახევრადგამჭვირვალე ხდება. გაურკვეველი ჰორიზონტი, თითქოს შრომისგაკვეთილზე სამოსანი-ღმერთის მიერ იყოს გამოძერწილი. ფერფლითდა ნამწვავით სავსე ქილა - რამდენი ხანია იქ დევს? დაახლოებითწელიწადია. შეიძლება მეტიც. სადღაც ორმოცდაათი წელი. ეს არის ჩემიცხოვრების მთავარი სიტყვები. „სადღაც და მიღმა“ („Somewhere AndBeyond„)
თეატრის შესახებ:
თეატრი „პუბლიცისტი“ 1983 წელს დაარსდა, როგორც თავისუფალიშემოქმედებისა და თვითგამოხატვის სივრცე. თეატრი მრავალფესტივალში მონაწილეობდა და მრავალგზის არის დაჯილდოვებული.თეატრი მისი მრავალმხრივი განვითარების გზაზე,თავს წარმოადგენს,როგორც „მხატვრის თეატრი“. მაქსიმალურ ყურადღებას აქცევსსპექტაკლის ვიზუალურ, მხატვრულ მხარეს. ბოლო ნამუშევრები „მობიდიკი“ და „Somewhere And Beyond„ („სადღაც და მიღმა“) სწორედამის მაგალითია. სადაც სცენიურ სივრცეს, განათებას და სამსახიობოპლასტიკას ნეობუკვალური, ემოციური მესიჯი მოაქვს. ჩვენ, თეატრი„პუბლიცისტის“ წევრები, ჩვენს გაერთიანებას ვუწოდებთ თანამოაზრეთაჯგუფს „სექტას“ , რადგანაც ჩვენ წმინდათ გვწამს იმისი რასაც ვაკეთებთ,როგორც ერთ ერთი ხარკოველი ჟურნალიტი ამბობს: „პუბლიცისტი“ არის„სასტუმრო კალიფორნია“ სადაც მოხვედრა იოლია, ხოლო გამოსვლა კიძნელი“
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


დმანისის ზინაიდა კვერენჩხილაძის სახ.პროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
ოთარ ბაღათურია
„ჭურში“
პ რ ე მ ი ე რ ა
 ხანგრძლივობა: 1:00
რეჟისორი: ოთარ ბაღათურია
 მხატვარი: მაია სხირტლაძე
 მუსიკალური გაფორმება: ლექსო ტურიაშვილი
 ქორეოგრაფი: ბაქარ ხინთიბიძე
 მოქმედი პირნი:
დედა - ნაირა გელაძე, შვილი - ნათია სამანიშვილი, შვილი - თამთა აბდალაძე, მამა, მოქეიფე - რევაზ ბაღაშვილი, შვილი, მოქეიფე -ბექა თურმანიძე, მოქეიფეები: ნიკოლოზ კვანტალიანი, ვალერიან მანძულაშვილი, რატი ნავაძე, კოტე მჟავია 
 სპექტაკლი ჭური არის მუსიკალური სპექტაკლი, რომელშიცგამოყენებულია ქართული ფოლკლორის ნიმუშები, (სიმღერებისრულდება ცოცხლად) მეგობრები ეგზოტიკურ რესტორან „ჭურში“ატარებენ დროს, რესტორანს ხელსახოცები გაუთავდა და რესტორნისმფლობელი წიგნიდან ხევს ფურცლებს და მიაქვს მოქეიფეებთან....აღმოჩნდა,რომ ფურცლები ვახუშტი ბაგრატიონის ისტორიულინაშრომიდან ამოუხევია-„ თან კითხულობ, თან ნათლდები და თანტუჩებს იწმენდ“... ნასვამი მეგობრები კითხულობენ- ცოცხლდებაძველ ქართველთა ცხოვრება... როგორ იბრძვიან,შრომობენ,ნადირობენ და ისევ ჭურს უბრუნდებიან! ვერ გაიგებ სად ატარებენმეტ დროს შრომაში, ბრძოლაში თუ ჭურში?
სამხატვრო ხელმძღვანელი: კოტე მჟავია
 დირექტორი: ჯუმბერ კოპალიანი
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ზესტაფონის უსანგი ჩხეიძის სახელობისპროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
მიხეილ ბულგაკოვი
„ძაღლის გული“
II მოქმედება
ხანგრძლივობა: 2:20
ინსცენირების ავტორი, რეჟისორი და მუსიკალური გაფორმება:მამუკა ცერცვაძე
მხატვარი: ბარბარა ასლამაზიშვილი
მოქმედი პირნი:
პრეობრაჟენსკი - გიორგი გლოველი, ბორმენტალი - ზურაბ აბესაძე,შარიკოვი - ნიკოლოზ კობახიძე, პეტროვნა - ნინო აბესაძე, ზინა -ნანა ცხვირაშვილი, შვონდერი - თემურ კიკნაველიძე, ფიოდორი,ჟაროვკინი - თემურ ქველიაშვილი, პაციენტი ქალი - მარეხ აბესაძე, პიოტრ ალექსანდროვიჩი - ბადრი ტაბატაძე, ვასნეცოვა - ნანა ისიანი,ნინიკო აბესაძე, ვაიზემსკი - თემურ ფირცხალაიშვილი
1924 წელი იდგა, მოსკოვში ყველასათვის კარგად ნაცნობიპროფესორი პრეობრაჟენსკი წარმატებით ატარებდა ექსპერიმენტებსმედიცინაში, იგი ახერხებდა გაეხალგაზრდავებინა ასაკში შესულიადამიანები. ერთხელ შემთხვევით ქუჩაში გადაეყარა მაწანწალაძაღლს, რომელიც შინ წაიყვანა და მორიგი უცნაური ექსპერიმენტიჩაატარა, მან შარიკს ადამიანის ჰიპოფიზი გადაუნერგა. შარიკმანელ-ნელა ადამიანური სახე მიიღო, მაგრამ ჩამოყალიბდა ლოთ,უკმეხ და აგრესიულ ადამიანად. სპექტაკლი დააფიქრებს მაყრებელსადამიანური ქმედებებზე და ამ ქმედებების საზღვარზე... სამყაროსკანონზომიერებაში ჩარევა ადამიანებს კარგს არაფერს მოუტანს.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: ნინო ლიპარტიანი
დირექტორი: თეა მაღლაკელიძე
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


სოხუმის მოზარდ მაყურებელთა პროფესიულისახელმწიფო თეატრი „თეთრი ტალღა“
ძმები გრიმები
„ბრემენელი მუსიკოსები“
ხანგრძლივობა: 0:50ინსცენირების ავტორი და რეჟსორი: გოგა ქაჩიაბაია
მხატვარი: მაია სხირტლაძე
ქორეოგრაფი: ბაქარ ხინთიბიძე
მუსიკალური გაფორმება: ნინო ლეჟავა
მოქმედი პირნი:
მასხარა - ნინო ლეჟავა, მეფე - ოთარ ბელთაძე, პრინცესა - მარიამ კალატოზიშვილი, ტრუბადური- ილია მანაგაძე, ვირი - ზურაბ ანთელავა, მამალი - თორნიკე ბელთაძე, ძაღლი - გიორგი გულუა, კატა - ნინო ჯავახიშვილი, I მეგობარი გოგონა - მარიამ კობახიძე, IIმეგობარი გოგონა - ადელინა გოგუაძე, I მსახური - ჯაბა ჯანაშია, IIმსახური - ავთანდილ გურგენიძე
2016 წლის 7 ნოემბერს ნოდარ დუმბაძის სახელობისმოზარდმაყურებელთა თეატრში გაიმართა სოხუმის მოზარდმაყურებელთა თეატრის მორიგი პრემიერა, _ ძმები გრიმების„ბრემენელი მუსიკოსები“. მხიარულსა და იუმორით აღსავსემუსიკალურ სპექტაკლს უძღვება ნინო ლეჟავას მასხარა. შესაშურიპლასტიკის მსახიობი კომენტირებს მოვლენებს, წარმოგვიდგენსსცენურ გმირებს და თავადაც ხალისით ერთვება მოქმედებაში,თანადგომას გამოხატავს ჩაგრულთა მიმართ. მუსიკალურინომრებითა და სასიმღერო რეპერტუარით გადავსებულიწარმოდგენა, მაქსიმალურად ავლენს მსახიობთა ვოკალურსა თუპლასტიკურ მონაცემებს.პოპულარული ზღაპრის ახალი გააზრებით, რეჟისორი გოგაქაჩიბაია წარმოგვიდგენს თანამედროვე პრაგმატული ადამიანისმიერ უსარგებლოდ მიჩნეული მოხუცი შინაური ცხოველებისორიგინალურ შურისძიებას.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: მიხეილ რატიანი
დირექტორი: ნუგზარ ყურაშვილი
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ხულოს პროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
ირენა გვიმრაძე
„ანტი- ანტიგონე“
ხანგრძლივობა: 1:20
რეჟსორი: ირენა გვიმრაძე
მხატვარი: ნინო ხართიშვილი
მოქმედი პირნი:
მამა-რამაზ ბოლქვაძე; მარიამი -ნინო ქარცივაძე; სკოლის დირექტორი-ედნარ ბოლქვაძე; დედა-მაყვალა მელაძე; შეყვარებული -ლაშა აბულაძე; სანდრო-ლევან აბულაძე; ანჯელინა-თეა ქამადაძე
„ანტი-ანტიგონე” - ა. ჩხაიძის პიესა „თავისუფალი თემის“ მოტივებზე.თანამედროვე, ადაპტირებული ვარიანტი. მოქმედება ვითარდებარეალურ დროსა და სივრცეში, რომელიც მოიცავს სიმბოლიზმს,რეალიზმს, ეპიკურ ელემენტებს და გვაჩვენებს თანამედროვე,კონფორმისტი საზოგადოების ფსევდოფასეულობებსა და ამსაზოგადოებაში ინდივიდის არსებობის სირთულეს. ასახავს ისეთმნიშვნელოვან ღირებულებებს როგორიცაა: ოჯახი, განათლება და სოციუმი.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: როინ სურმანიძე
დირექტორი: გურამ აბულაძე
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ცხინვალის ივანე მაჩაბლის სახელობისპროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
მიხეილ ჯავახიშვილი
“კვაჭი“
II მოქმედება
ხანგრძლივობ: 2:30
იმპროვიზაციები მიხეილ ჯავახიშვილის „კვაჭი კვაჭანტირაძის“მიხედვით
რეჟისოორი: გოჩა კაპანაძე
მხატვარი: ლომგულ მურუსიძე
ქორეოგრაფი: ნინო მახათელი
მუსიკალური გაფორმება: გოჩა კაპანაძე, დალი დოიჯაშვილი
მოქმედი პირნი:
კვაჭი - ცოტნე ხუბუტია, ანგელოზი; ლედი ჰარვეი - თინათინ კობალაძე, ეშხა - ციცო გიგაური, სილიბისტრო - ვაჟა ციცილოშვილი,პუპი - დალი დოიჯაშვილი, ხუხუ - მევლუდ სამადალაშვილი, ნოტიო- ლია ბერიაშვილი, აშორდია - გიორგი მთავრიშვილი, ცვირი - ანა ხურციძე, ბესო - ცოტნე მეტონიძე, ჯალილა - რევაზ გიორგობიანი,სედრაკა - თეიმურაზ ძოწენიძე, ჭიპი - რამაზ ხომასურიძე, ლადი -ლევან საბაშვილი, გაბო - გოგიტა კოხრეიძე, რასპუტინი - გიორგი რევაზიშვილი, ელენე - ლელა მახნიაშვილი, ვერა - მადონა ტეხური, რებეკა - თამარ გოგიძე, ისაკა იდელსონი - მამუკა პავლიაშვილი, ვოლკოვა; ლოხტინის ქვრივი - მაკა გელაძე
სპექტაკლი იწყება კვაჭი კვაჭანტირაძის დაბადებით. კვაჭისდაბადებისას ჩნდებიან მისი მფარველი ანგელოზი და ეშხა,რომლებიც მუდმივად თან დაყვებიან მას. ახალშობილი კვაჭისპირველი სიტყვა „მე“ მისი ცხოვრების დევიზად იქცა: „მე, ისევმე, მხოლოდ მე, ჩემი, ჩემთვის, ჩემზე“. ეშხამ პირველივე დღესგანაცხადა: „ბავშვის ასეთი ტირილი ჯერ არ გამიგია. სულ „მე-მეს“იძახის. ეტყობა, სხვას არაფერს შეარჩენს და ამ ქვეყანას დაიჩემებს“.კვაჭის ცხოვრებაც სწორედ იმას ეძღვნება, თუ როგორ მიითვისოსსხვისი განძი და ფული, სხვისი დიდება და პატივი.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: გოჩა კაპანაძე
დირექტორი: ზაალ თედიაშვილი
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


სენაკის აკაკი ხორავას სახ. პროფესიულისახელმწიფო დრამატული თეატრი
დავით კლდიაშვილი
„ბაკულას ღორები“
პ რ ე მ ი ე რ ა
ინსცენირების ავტორი, მუსიკალური გაფორმება და რეჟისორი:კახა გოგიძე
მხატვარი: ლელა ფერაძე, ემილ გეგენავა
ქორეოგრაფი: მამუკა მესხიშვილი
მოქმედი პირნი:
გალაქტიონ ხოსოლიანი - ელგუჯა ნოდარიძე.ზენათი-გალაქტიონის ცოლი - ეკა კოღუა. პიტია-15- 16 წლის ქალიშვილი - მარი მამულია. კიკილო-პატარა ბიჭი - დაჩი გუნია. ალექსანდრე (შაშა) შარაქაძე--მაზრის სამმართველოს თარჯიმანი -ზენათის ნათესავი-ზურაბ ზურაბაშვილი. ვასილ ივანიჩი-- მაზრის სამმართველოს სეკრეტარი- თენგიზ თოფურიძე .სტუმარი ქალბატონი - თამარ აბშილავა. ახალგაზრდა მღვდელი - ლევან ესებუა. ახალგაზრდა ბიჭი- აკაკი ნადარაია. სოფლის გლეხობა 3-4 კაცი.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: ირაკლი ადამია
დირექტორი: მამუკა ბარქაია
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ხმა, დუმილი, მოძრაობა
ირანი
„ხმა, დუმილი, მოძრაობა“
ხანგრძლივობა: 0:50
ავტორი და რეჟსორი: სიავაშ თაიებთაჰერი
სცენოგრაფი: ნინა ხართიშვილი
მოქმედი პირნი:
სანა მოჰამედ ფუა ფალაჰანი, სამან ზამანი, მარიამ მოღადამი, ნადიაბალედი, ფორუხ ხოსრავი, ფარხონდე ბაბაპური, მოჰთაშამ ჩეჰრაზი.
ეს პიესა არის სემის შესახებ, რომელიც ამ სპექტაკლში ანტაგონისტია.მან მძიმე დაავადება გადაიტანა, რის მერეც იდუმალი ხმა, როგორცძველი მეგობრის საუბარი, მუდმივად ჩაესმის. შეწუხებული სემიფსიქიატრთან მიდის. ცოტა ხნის შემდეგ მას აღარ ესმის ხმა, მაგრამერთ მშვენიერ დღეს, დილით, როცა სამუშაოზე წასასვლელადემზადება, ის უცნაურ კაცს აღმოაჩენს საკუთარ სახლში.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


თელავის ვაჟა-ფშაველას სახელობისსახელმწიფო პროფესიული დრამატული თეატრი
სანდრო კაკულია
„სახურავი“
 ხანგრძლივობა: 1:30
რეჟისორი: ნანუკა ხუსკივაძე
 მხატვარი: მირიან შველიძე
 კომპოზიტორი: მიშა მდინარაძე
 მოქმედი პირნი:
გიგი - ბექა სონღულაშვილი, მარი - მანანა აბრამიშვილი, ეკა -სალომე მაისურაძე, შოთი - ლაშა წიფლაშვილი, ოთო - ლექსო ცინკვერაშვილი- რაზმაძე, კოკი - ეფრემ პაპუნაშვილი, გია - ზურა ლომიძე, ოთოს დედა - ნინო კურტანიძე, გიგის მამა - გიორგი გელაშვილი
 ადამიანები სიკვდილის წინ იწყებენ ფიქრს, მერე ვერ ასწრებენ,მერე ნანობენ... მე კი იმდენ ხანს ვიფიქრებ, რომ გული აღარაფერზედამწყდეს... ჩვენ სხვანი ვართ”! – ეს პიესის მთავარი გმირის, გიგისსიტყვებია. ადამიანის რომლისთვისაც ნარკოტიკი არ არის მხოლოდსიამოვნების ან რეალობიდან გაქცევის საშუალება.მისთვის სწორედ არაფხიზლად ყოფნაა ის მდგომარეობა, როდესაცშეუძლია საკუთარი თავი სამყაროსგან გამიჯნოს და თითქოსგვერდიდან, სულაც ზემოდან უყუროს მას. ყველაზე მნიშვნელოვანიფიქრიც ზუსტად ამ დროს მოდის.ეს საკუთარ თავში შეყვარებული, თვითდაჯერებული, ტრაგიკულიგმირია, რომელიც “ხუმრობით”, “თამაშით” ყველაფერსანადგურებს, რასაც ეხება, მეგობრებს, ცოლს, ყველას...თუმცა იცის,რაც მოელის ბოლოს. მისი მთავარი ფიქრია: “თქვენ ყველა ერთად,ერთდროულად და ერთნაირად დამკარგავთ მე”...
სამხატვრო ხელმძღვანელი: პაატა გულიაშვილი
 დირექტორი: მიხეილ დაღუნდარიძე
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ზუგდიდის შ. დადიანის სახელობის პროფესიულისახელმწიფო დრამატული თეატრი
ედუარდო დე ფილიპო
„ცილინდრი“
ხანგრძლივობა: 1:20
რეჟისორი და მუსიკალური გამფორმებელი: გეგა ქურციკიძე
მხატვარი: მარიკა კორკელია
ქორეოგრაფი: გიორგი ქობალია
მოქმედი პირნი:
პულჩინელა - ლაშა ხიზანეიშვილი, რიტა - თამარ აბშილავა, როდოლფო - სესე მიქავა, აგოსტინო მუსკარიელო - ზურაბ ლაშხია, ბეტინა - მარინა დარასელია, ანტონიო - ანდრო შამუგია, ატილიო -რეზო ჯოჯუა, მიქელე - კობა მატკავა, რობერტო - გოგი გუგუჩია.
„ცილილნდრი“ - სპექტაკლი სპექტაკლში: ბინის ქირისგადაუხდელობისა და გამოსახლებისსაშიშროების გამო, ორი წყვილი, ახალგაზრდა და ასაკოვანი, ფულისშოვნის , ერთი შეხედვით მარტივ გზას მოძებნის. ახალგაზრდარიტა აივნიდან ცდილობს, ქუჩაში გამვლელი მამაკაცების (თანხისსანაცვლოდ ინტიმური კავშირისათვის) სახლში შეტყუებას. შინშესული სტუმრები კი ფულის გადახდის შემდეგ საწოლში აღმოაჩენენრიტას თითქოს ახლადგარდაცვლილ მეუღლეს, რის შემდეგაცსასწრაფოდ გარბინ სახლიდან. ფულის შოვნის სქემა ამართლებსმანამ, სანამ ერთ-ერთი მორიგი კლიენტი არ აღმოაჩენს, რომ ესყველაფერი დადგმულია. სწორედ ამის შემდეგ იწყება ამაზრზენივაჭრობა, რაც ადამიანური სისუსტეების გაშიშვლებისა დაურთიერთობების ნგრევის მიზეზი ხდება.
სამხატვრო ხელმძღვანელი: ბადრი წერედიანი
დირექტორი: ზურაბ ეგუტია
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


საავტორო თეატრალური კომპანია: «Эскизы впространстве»
მოსკოვი, რუსეთი
ფიოდორ დოსტოევსკი„იდიოტი“
ხანგრძლივობა: 1:30
რეჟისორი, მხატვარი და ხმის რეჟსორი: დიმიტრი მიშკინი
მხატვარი: დიმიტრი მაქსიმენკოვი
განათება: ნიკიტა მალცევი
ვიდეო: ვასილი კარპოვი
კურატორი: ალისა კოსარევა
მოქმედი პირნი:
ირინა მიხეიშინა, ანტონ პერევერზევი, მარგარიტა გოლოშუმოვა,ევგენი ბელოვი
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


ექსპერიმენტული თეატრი ყველგან
(არასაფესტივალო ჩვენება)
უილიამ შექსპირი
„ზაფხულის ღამის სიზმარი“
ხანგრძლივობა: 1:20
რეჟისორი, სცენოგრაფია, კოსტუმები, მუსიკალური გაფორმება:გიორგი ჩხაიძე
მოქმედი პირნი:
ლისანდრე, მსახიობი - გიორგი არველაძე, ჰერმია - სალომე ცაგურია, დემეტრიუსი - სულხან ხახუტაიშვილი, ელენი - თეა ცინცაძე, ტიტანია,იპოლიტა - ნატალია გალოგრე, ობერონი, თეზევსი, მსახიობი -მიხეილ ჭეიშვილი, ეგეოსი, მსახიობი - ფრიდონ მოდებაძ
ეექსპერიმენტული თეატრის დაარსების დღიდან ჩვენს რეპერტუარშიშექსირის ულამაზესი პიესა „ზაფხულის ღამის სიზმარი“ ერთ ერთიგამორჩეული სპექტაკლია, პრემიერა 2015 წელს შედგა ბათუმისხელოვნების უნივერსიტეტის ეზოში. სპექტაკლი სხვადასხვაქართველი თუ უცხოელი კრიტიკოსის დადებით შეფასებებსიმსახურებდა.
თეატრის დირექტორი: თემურ მახარაძე
საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი: სალომე მურვანიძე
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


მესხეთის (ახალციხის) პროფესიულისახელმწიფო დრამატული თეატრი
ჰაროლდ მიულერი
,,მშვიდი ღამე“
ხანგრძლივობა: 1:10
რეჟისორი: გიორგი შალუტაშვილი
მხატვარი: ლელა ფერაძე
მუსიკალური გაფორმება - ია საკანდელიძე
მოქმედი პირნი:
დედა - ლია სულუაშვილი /საქ. დამსახურებული არტისტი/ლეო - ანდრია ვაჭრიძე
სპექტაკლში მოხუცთა თავშესაფარში ჩაბარებული 5 შვილის დედისამბავია ასახული. დედა ყოველ წელს ელოდება შვილს, რომ ოჯახშიაღნიშნონ შობის დღესასწაული, მაგრამ შვილს პირადი ინტერესებიამოძრავებს, ფარულად უყიდის კუთვნილ ქონებას დედას და მასთავშესაფარში ტოვებს.
სამხატვრო ხელმძრვანელი: ლია სულუაშვილი
დირექტორი: ირაკლი ათუნაშვილი
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


გორის გიორგი ერისთავის სახელობისპროფესიული სახელმწიფო დრამატული თეატრი
ტიმოფეი ილიევსკი
“Homo Ludens/ადამიანი მოთამაშე“
ხანგრძლივობა: 1:20
რეჟისორი: კახა გოგიძე
სცენოგრაფი: ლელა ფერაძე
კოსტუმების მხატვარი: ნანა ყორანაშვილი
ქორეოგრფი: თიკო ქოიავა
მუსიკა: ლია კვესელავა
მოქმედი პირნი:
გიორგი გოგუაძე, სოსო მგალობლიშვილი, სოფი მაიერი, ლევანჯამბრიშვილი, თეკლა მარჯანიშვილი, ამირან ქაჩიბაია, ომარგრიგალაშვილი, შოთა ხანჯალიაშვილი, არჩილ მაკალათია, გიორგიჩოჩნიძე, ნიკოლოზ კასრაძე, ნათია ოთინაშვილი, სოფი დრულევი,გურამ მამულაშვილი, იაკო გიგუაშვილი
ისტორია მეორდება...როდესაც იულიუს კეისარი მოკლეს, მკვლელი მთელი ხმით ყვიროდა:„Sic semper Tyrannis“(ასეთია ტირანთა ხვედრი). იგივე მოხდალინკოლნის შემთხვევაშიც, როდესაც ჯონ ბუტი სამართლიანობისიდეამ შეიპყრო. ისტორია მრავალ ასეთ შემთხვევას და უამრავძახილს ინახავს, რომლებიც ყვირის: „ic semper tyrannis“
სამხატვრო ხელმძღვანელი: სოსო ნემსაძე
დირექტორი: ნიკოლოზ კვირიკაშვილი
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------